El nostre servei de consultoria de màrqueting digital està orientada a generar una estratègia que compleixi amb els objectius específics per a cada client.

Les estadístiques indiquen que el màrqueting digital genera un 54% més de prospectes invertint la mateixa quantitat.

A més, el cost d'adquirir un prospecte és 61% menor que amb altres mitjans.

La importància d'establir una estratègia de màrqueting digital és assegurar que totes les accions estan dirigides a l'objectiu empresarial amb metes mesurables (mètriques) que compleixen amb les expectatives i sense superar el pressupost.

Els nostres clients aprecien el nostre punt de vista per a trobar noves oportunitats per al seu negoci.

Quan des de l'inici es fa una planeación es té en compte els recursos, activitats a realitzar i l'anàlisi dels resultats per a assegurar la millora constant.

 

Com començar?

Una vegada que coneixem els objectius i les característiques dels seus clients potencials, podem establir el recorregut del comprador, per a determinar els serveis que facilitaran als seus visitants aquest procés.

El servei d'estratègia per als nostres clients contempla:

  • Analitzar la posició en el mercat, identificant al públic, a la competència i el que ocorre en l'empresa.
  • Establir metes, creant objectius de marca i de venda que siguin assolibles i determinant els temps per a arribar a ells.
  • Disseny de tàctiques, creant línies d'acció amb base a estratègies que coneixes
  • Implementar controls, definint com mesuraràs el compliment de les metes i com esperes que millori el rendiment de manera gradual.
Nosaltres et proposarem la millor estratègia de màrqueting per al teu negoci.

Una vegada definida l'estratègia, crearem un pla de mesurament que reflecteixi els objectius empresarials, això permet recollir dades per a dur a terme l'anàlisi i dels resultats amb el propòsit de millorar constantment.

 

Quina estratègia de màrqueting funciona millor en el mercat actual?

Les estadístiques confirmen que la metodologia de màrqueting de contingut és la que té millors resultats per a atreure clients potencials. En l'actualitat, l'automatització del màrqueting digital, assegura que aquestes visites tinguin una millor experiència en el seu procés de compra, garantint els objectius empresarials.

Un pla d'acció per a cada estratègia

Un pla d'acció integra els serveis que es complementen per a aconseguir les metes i millorar constantment els resultats.

Una vegada definida l'estratègia, sobre la base de l'anàlisi de l'empresa, la seva competència i els seus clients potencials, definim els mitjans idonis, així com les mètriques a seguir. D'aquesta manera tant els resultats com les oportunitats de millora saltaran a la vista.

El que fa que un servei de màrqueting digital sigui eficient, és que s'alineï a una estratègia de màrqueting integral. Per a això armem una proposta, que inclouen els serveis específics, per als objectius empresarials de cada client.

El que busquem durant una campanya d'aquest tipus és que els clients potencials et trobin quan realment el necessitin i estiguin decidits a fer el següent pas: contactar, comprar o contractar.

Llest per a començar?

Ningú coneix millor el seu negoci que un mateix, nosaltres sabem molt bé això, per la qual cosa la primer tasca per a definir un pla d'acció és, una reunió per a l'enteniment del projecte i una comunicació fluida.

Sol·licita una proposta exclusiva per al teu projecte, ens reunim 15 minuts per a conèixer les teves expectatives i t'enviem al teu correu una estratègia personalitzada:

Agenda una reunió